سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قابلیت های جدیدی که به نرم افزار ANSYS

آموزش انسیس فلوئنت


درین پست قابلیت و امکان های جدیدی که به اپلیکیشن ANSYS Fluent 17.0 افزوده شده‌است معرفی شوید.

یک کدام از خصوصیت های افزوده گردیده و قابل تحسین در‌این نسخه امکان به کارگیری از کانال های غیر مطابقت و همخوانی یا این که اصطلاحا Overset میباشد که‌این اذن را به استفاده کننده میدهد تا کانال ای که تولید می‌نماید نسبت به خصوصیات فضایی یکتا نبوده و دارنده یکسری حوزه‌ تداخل باشد و در فرایند حل داده ها درین نقاط سازه به رابطه ها مشخصی به یکدیگر دارای ربط شوند.



خصوصیت دیگر قابلیت و امکان به کار گیری از طریق شش جایگاه آزاده در شرایط پایا میباشد که قابلیت احتساب وضعیت های تعادلی اجسام متحرک را در حین کوتاه خیس و با هزینه محاسباتی کمتری ممکن می سازد.

خصوصیت دیگر تولید رابطه با اپلیکیشن CHEMKIN ذیل پلاگین CHEMKIN-CFD و سوای نیاز به لایسنس اپلیکیشن CHEMKIN می‌باشد که سبب ساز میشود فعالیت با این اپلیکیشن بسیار سهل و برای ما یوزرها اهل ایران ممکن شود چون که در نسخه های قبلی به علت نیاز به لاینس اپلیکیشن CHEMKIN به طور غیروابسته، این نصیب در قابل انعطاف افزارهای ما قابل انجام نبوده میباشد. درمورد CHEMKIN بایستی بیان کنم که‌این اپلیکیشن برای احتساب عکس العمل های شیمیایی به نحوه جبری بسیار کارآمد است.


اما جدای از ارتقاء سرعت در حل با به کارگیری از این قابلیت و امکان نوع سازی برخورد های شیمیایی بسیار گسترده خیس و جامع تر می گردد.






گونه مقاله : معرفی انسیس فلوئنت 17.0، 

برچسب ها :

پیوند های دارای ربط :