سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های موثر بر حل مسائل با فلوئنت

چگونه بانک پرسش کمک می کند تا آن را حل کند ...

دیگر تکثیر کار نیست! ویژگی جدید بدان معنی است که شما فقط باید یکبار سوالات را ایجاد کنید و سپس به سادگی از عملکرد Insert Type Type در Designer Form استفاده کنید تا آن را به فرم اضافه کنید.

فلوئنت دینامیک سیالات محاسباتی

سناریو نه. 2: زبان متداول و برچسب های پرسشی بین فرم های درخواست

شما یک تیم کمک مالی متشکل از چندین نفر که همه آنها برنامه / فرم درخواست کمک مالی خود را برای ایجاد یا مشارکت در اختیار دارند. شما هر کدام فرمهای درخواست خود را طراحی می کنید سپس می فهمید که زبان و برچسبهای سؤالی که شما استفاده کرده اید متفاوت از همکاران شماست.

 

چگونه بانک سؤال از این مسئله حل می کند ...

بانک سؤال اکنون به عنوان نگهبان دروازه عمل می کند تا برچسب ها و نام ها را در تمام فرم های درخواست حفظ کند. همچنین این بدان معناست که وقتی نوبت به تهیه گزارش با استفاده از ابزار Query و Export می رسد ، یافتن برچسب های سؤال در «داده های فرم» سریع و آسان است - دیگر نیازی نیست که هر نام سؤالی احتمالی را که ممکن است تیم شما برای سؤال از آن استفاده کند ، شکار کنید. همان سوال.

 

می خواهید بیشتر بیاموزید؟

برای کمک به شما در شروع کار با این ویژگی جدید ، ما در پنج شنبه 30 مارس 11:00 - 11.30:00 یک Webinar Training برای کلیه مشتریان برگزار می کنیم.

 

 

 

پیشنهاد پیشنهادی

بررسی های جدید و تنظیم شده فقط آسانتر شده است!

نوشته شده توسط کلر.

 

ما در حال ساختن Flexi-Grant® هستیم تا محصولی باشد که همه بتوانند با سهولت از آن استفاده کنند ، مهم نیست در چه نقشی قرار دارید! بنابراین ، هنگامی که به آخرین نسخه ما (نوامبر 2016) رسید ، ما روی سفر Reviewer متمرکز شدیم. ما ویژگی ها و چیدمان های جدیدی را معرفی کردیم که نه تنها به داوران کمک می کند تا برنامه ها را راحت تر مرور کنند ، بلکه تنظیم بررسی ها را تا حد امکان ساده می کنند!