سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های فیلم فراگیری Ansys Fluent

 

 

 

ویژگی 

های فیلم فراگیری Ansys Fluent : با دقت به اهمیت روز افزون نرم افزار Ansys Fluent، تصمیم گرفتیم محصولی زیاد بی نقص و کاربردی را در این قیمت در رابطه با فراگیری این قابل انعطاف افزار را معرفی نماییم . در این مجموعه با یک سری مثال معمولی و پیچیده دوبعدی و سه‌بعدی عملکرد شده می باشد تا قسمت‌های متعدد نرم‌افزار Ansys Fluent 18 همچون مدل‌سازی هندسی مسئله در محفظه Design Modeler، مش‌بندی، تعیین موقعیت فیزیکی مورد همچون شرایط مرزی، جور سیال و خصوصیات مربوط به جریان سیال، گزینش معادلات حل و بررسی نتایج به یاری کانتور، بردار، خطوط جریان، نمودار و … در محیط CFD-Post یادگرفتن داده شود . 

فلوئنت دینامیک سیالات محاسباتی

درتمامی پروژه های این یادگرفتن مراحل مدلسازی، کانال بندی، اعمال شرایط مرزی، تحلیل و مشاهده نتایج در نرم افزار Ansys Fluent از آغاز نشان داده شده و نیاز به هیچ فایل اولیه ای نمی باشد . 

 

توجه: ورژن 18 نرم افزار Ansys Fluent همراه با راهنمای نصب به رخ فیلم آموزشی هم در درون این پکیج گنجانده شده می‌باشد . 

 

توجه: برای گزینش کیفیت نمایش فیلم روی مورد HD کلیک کنید . 

 

 

 

دانلود 

نمونه فیلم یادگرفتن Ansys Fluent به لهجه فارسی: همچنین 

برای دانلود مثال های فیلم آموزش Ansys Fluent روی عبارت های ذیل کلیک نمایید: 

 

 

نمایشگر 

ویدیو 

00:00 

06:11 

 

 

 

 

مشاهده 

آنلاین نمونه آموزشی دوم: 

 

 

نمایشگر 

ویدیو 

00:00 

03:52 

 

 

 

 

 

 

پروژه 

های آموزش داده گردیده در مجموعه فیلم فراگیری Ansys Fluent : فیلم 

آموزش Ansys Fluent » ارزیابی جریان آزاد بر روی یک کاغذ تخت ساکن در این نمونه صفحه‌ای به طول 1 متر درنظرگرفته گردیده و با استعمال از قابلیت Bias برای ریزترکردن المان‌ها در نزدیکی سطح صفحه، مش‌بندی انجام گردیده میباشد . ریزتر کردن المان‌های نزدیک صفحه به این دلیل صورت میگیرد تا تغییرات سرعت باطن لایه مرزی با اعتنا بیشتری محاسبه شود . همچنین با به‌دست‌آوردن توزیع سرعت بر روی صفحه، لایه مرزی و توسعه آن نشان داده گردیده می‌باشد . 

 

در این مثال مرز ورودی از مدل velocity-inlet و مرز خروجی از دسته pressure-outlet و برگه تخت از نوع wall تعیین شده است . برای ایجاد دامنه‌ی حل، از یک مستطیل به طول درازای کاغذ و عرض 0 .5 متر به کارگیری شده و مرز بالایی محدودکننده این دامنه از مدل symmetry گزینش می شود که نوع شرط مرزی برای حالاتی هست که گرادیان سرعت و فشار در آن‌ قسمت‌ها ناچیز باشد مانند فضا دوردست از حوزه‌ دارای اهمیت دامنه که در آنجا جریان دست‌خوش تغییرات زیادی در سرعت و فشار و یا این که دیگر پارامترهای فیزیکی نمی‌گردد . 

 

در 

همین رابطه بخوانید » بسته طلایی آموزش متلب سیمولینک 2017 به لهجه فارسی ارزیابی براساس مدل viscous-Laminar که نوع مناسب برای جریان‌های آرام است، انجام شده می باشد . در این نمونه پارامتر ضریب اصطکاک سطحی (Skin Friction Coefficient) معرفی شده و نمودار آن براساس تغییرات ارتفاع در جهت ورقه ترسیم گردیده و با نتایج حل تحلیلی Blasius مقایسه شده می‌باشد . در تراز آخر، طریق تأیید نتایج با بیشترکردن تعداد مش‌ها آموزش داده شده هست .