سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه برنامه نویسی CodeBlocks Arduino همراه با شبیه ساز

آموزش انسیس فلوئنت


رابط برنامه نویسی CodeBlocks Arduino توزیع سفارشی از اپلیکیشن متن گشوده CodeBlocks IDE می‌باشد که برای تولید پروژه های آردوینو باصرفه سازی شده‌است. این اپلیکیشن اضافه قابلیت و امکان هایی که یک اپلیکیشن برنامه نویسی توسعه یافته می بایست دارا باشد را دارا می باشد از قبیل: دیوایدر کد ها، کامل شدن اتومات کدها، پیمایش در کدها، کامپایل و بارگزاری بر روی پیروزی آردوینو . با استعمال از یک ویزارد منحصربه‌فرد برای آردوینو ، به راحتی میتوان پروژه های آردوینو مهیا ای تولید. این اپلیکیشن اخرین فولدر های هسته آردوینو ، کتابخانه های استاندارد آردوینو ، کامپایلر آردوینو ، Arduino Builder و ترمینال سریال و دیدنی خیس از همگی یک مشابه ساز آردوینو (ولی در درحال حاضر کامل شدن هست) به هم پا دارااست. خصوصیت های این اپلیکیشن عبارتند از:


ویزارد تولید پروژه منحصربه‌فرد برای برنامه نویسی آردوینو

کتابخانه ها و پوشه های آردوینو در اپلیکیشن گنجانده شده‌است

فولدر های کامپایل گردیده هسته برای سرعت طولانی تر کامپایل( در مقایسه با اپلیکیشن برنامه نویسی اصلی آردوینو ) در اپلیکیشن گنجانده گردیده اند.

toolchainکامپایلر AVR از قبلی در اپلیکیشن گنجانده شده‌است

پشتیبانی از موفقیت های دوستداشتنی آردوینو

بار گذاری پوشه hex بر روی موفقیت آردوینو

مشابه ساز پیروزی آردوینو به طور داخلی ( در روند ابتدایی میباشد)


عکسی از دور و اطراف code block

متاسفانه این اپلیکیشن از سال 2014 تا به امروز بروزرسانی نشده میباشد.


دانلود مشابه ساز Code Block


فلوئنت

4- مشابه ساز آردوینو Simuino


 

این اپلیکیشن یک مشابه ساز مبنا های آردوینو اونو/ مگا است شما می توانید مثال ترمینالی این اپلیکیشن را از www.simuino.com دانلود نمایید . اعتنا داشته باشید فولدر های دانلودی قرار داده گردیده در تارنما code.google.com اخرین ورژن از اپلیکیشن وجود ندارد. با به کارگیری از این برنامه می‌توانید طرح تشکیل‌شده در اپلیکیشن آردوینو را اجرا کرده و موقعیت خروجی و وردی پین ها را مشاهده کنید. مثال گرافیکی این برنامه مبتنی بر ncurses میباشد یعنی برنامه Simuino از روش خط امر در ویندوز اجرا میشود. مختصات برنامه به طور حقیقی و واقعی اجرا می‌شود . این برنامه، ابزاری اثر گذار برای هر کسی میباشد که می‌خواهد عمل با آردوینو را استارت نماید. این برنامه اذن به کارگیری از قابلیت و امکان هایی نظیر analogRead ، digitalRead و وقفه های فرنگی را می‌دهد.